Monday, April 25, 2011

10 Perkara Kalau Lelaki Cakap


1.Kalau lelaki kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek.
   
Maknanya: memang kami bz pon, takde nk kias ape-ape.

2.Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.

Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye, takde nk perli or sinis-sinis.

3.Kalau lelaki kata: kita kawan aje lah ekk. saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je. 
   
Maknanya: sebab lame sgt bkawan. dah tbiase. so,x leh nk develope feeling more than a friend. takde sbb laen. mase nak dulu, korg yg jual mahal sape suruh kan. sori la ea.

4.Kalau lelaki kata: eh.... u call ekk? sori. ttdo td.
   
Maknanya: ye, memang kami tdo pon.

5.Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni... nanti i free i call u, kay?
   
Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh. tolong la pham. jgn la pk negatif sgt. ape pon yg kami buat, utk future.

6.Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.
   
Maknanya: mmg kami tak memilih pon. kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang je. x semestinye kene lawa.

7.Kalau lelaki kata: i tak kisah penampilan u macamana pun.
   
Maknanya: jangan la mekap sgt doe. pnat nau tggu.

8.Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la... ada hal..
   
Maknanya: memang lepas ni aku nk lg keluar ngan kau.

9.Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni... mcm tu.. bla... bla... bla...
   
Maknanya: saya tipu je. saya tak kesah pon. lelaki tak detail nk pilih ape2 pon. saje nk bg awak mrajok. sbb awak somel ble mrajok. kihkihkih

10.Kalau lelaki kata: u keje kat mana? as what?
    
Maknanya: mintak-mintak la keje biase2 je. kalau keje besau. taste pon besau gak. hantaran besau. demand musti tggi pnye. nk jage standard la kate kan.

*punye la senang nk pham ayat lelaki.direct je kan.so,jgn pk bukan-bukan ea.tata~

Credit: Zunnur Anwar

3 comments:

misz eyza said...

tak semua pompuan gaji tggi nak demand duit hantaran . hehehe . :)

World Peace said...

ya betul eyza, tp zaman skang mmg hantaran dh mahal2 xkire la yg gaji tinggi atau hidung tinggi.. lol.. :)

misz eyza said...

itu bukan sbb pompuan demand awak...tp sebab harge barang skrg yg memakse duit hantaran naik melambong.hihihihi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain