Sunday, April 24, 2011

Cara nak bagi mata nampak seperti 'asap' semula jadi

Kali ni WP nak share2 lagi ngan korang tips2 memakeup yg agak menarik untuk korang cube terutama bagi para wanita sejati je la, klu ade gak yg lelaki2 nak cube tu tak tau la nak kate ape. Kepada korang yg nak tau ape tips2 makeup terdahulu, bleh lah klik kat tag "kecantikan" atau "makeup"


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain