Thursday, April 21, 2011

Luahan Isi Hati Wanita Terhadap Lelaki Yang Serius


1. lelaki ni sikit2 nk mencarut..shit la..fuck la..sial la..ape 2 jeke yg korang belajar mase skolah dulu? beradab la sikit eh..

2. korang nak perempuan yang tudung labuh..tpi korang pndang2 jgk pompuan seksi n cun lalu depan korang..kalo nyonya jual sayur yg hot pon korg nk usha kan? korang selalu kate, "bergaye la sikit tok i ni.." abis 2? xkn g dating nk pakai jubah kot? korang jgk yg malu nnti..

3. memang lelaki boleh kahwin 4..bab2 mcm 2 mmg korg ikut kan? tpi tiap2 jumaat aku tgk ramai je lelaki melayu+islam kat dlm wayang..mmg wayang 2 tmpat menyorok yg terbaik la bg korang kan? yg wajib korg xnk buat..

4. korang ni mmg la ade 1 nafsu je kan..tpi yg 1 la korang x reti2 nk kawal..sikit2 mnta kat awek tlg stim kan korang..plez la..jijik tau x?? lelaki yg brtanggungjwb akn terus kahwin utk elak zina..

5. sikit2 mntak pompuan belanje korang..cmne nk jdi lelaki yg btggjwb kalo air milo ais pon korang soh pompuan yg bayo..malu la weh..

6. korang igt kiteorang ni hamba korang ke? belom kawin agi da soh bsuh baju la..amik mknan la..mcm ar korg bayo gaji..

7. korang mmg suke mnguji kan? kiterong penat la asek kene uji je..kalo korang y kene uji sikit..mule la clash la..putus la..adoii..kolot betol la pkiran korang..

8. harap muke je handsome..tpi otak xleh pakai..wat pe?

9. lelaki ni ske merendah2 kan martabat pompuan..bg korang kiterong ni x tau pape..korg je yg tau sume bnde..selalu pk yg korang je betol..cermin la diri 2 sikit..

10. bab mnganjing..mmbahan org korang mmg no 1 kan? tpi bile kiteorang bahan korang balik..tau plak nk marah..cam budak2..(touching lebey)

11. lelaki yg dok bndar tau nk enjoy je..cube belajar cri pngalaman hidup?  belajar utk hidup ssh..ni x..tau nk brgaya je target msti dpt awek cun2..tapi pmalas..ape pon x tau nk buat..cbe soh cuci lonkang ke..tebas semak ke..masuk utan tebal ke..masuk sawah ke..wat keje2 kampung ke..ade korang sanggup? aku lebih respect dgn lelaki yg hidup di kg sbb dorang bnyak pngalaman n pndai nk hidup.

12. aku x suke dgn lelaki yg x tepati mase n kaki kongkong..

13. korang ni pengotor la..kalo ade jual baju+seluar yg xberbau sampai setahun..msti korang beli n selame 2 jgk la korang akn gntung n pakai balik kan?

p/s: ni tok mnyedarkan sesiape yg bekenaan je..sape yg mkn kari dia yg terase bahang nye..statement ni x dtujukn kpd yg hidup mahupun yg dah mati..harap maklum..10q..:) heeee..rest in peace..

Credit :  Ladiey Mowdow

1 comment:

Light Yagami said...

Artikel yg berguna,Thx for the useful info (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain