Saturday, May 14, 2011

Bertudung Tapi Berbogel

Pelik tapi benar bile melihat fesyen2 terbaru umat islam di Malaysia kini yg jelas menunjukkan kebodohan mereka.... Kalau tak bertudung atau memang jenis seksi habis tu biasa dilihat, yg ni bertudung tapi seperti telanjang.... Memang janggal bunyinya tapi itulah yg berleluasa dan seolah-olah mereka ni telah menghina agama islam dengan cara mereka berpakaian.... Mungkin jawab mereka, alah ni kan fesyen.... Fesyen?? Ape kejadahnya semua ini?? Mana mak bapak mereka ni?? Ataupun mereka ni ingat tutup aurat tu bertudung sahaja ke?? 

Haram jadah.... Saksikan sendiri.....









































Gambar dibawah sekadar untuk menjadikan entri kali ni berunsur lawak....  
Same juge, bertudung tapi berbogel....
Yang ni takpe la, jantan.... hehehe.... 

9 comments:

EoneZ said...

WTF!!!!!!!!!!!!
ADE PLAK MANUSIA CA,MNI YER?
DUNIA NAK KIAMAT DAH...
ISTIFAR ISTIFAR...

Jolynn said...

Hahaha yg lelaki bertudung tu member2 kolej saya... XD

suka.masa. said...

aahha

EykiN_DydK said...

ciss baik tk yh pkai tdung..begong jgk org zman skrg....

EykiN_DydK said...

cis..baik tk yh pkai tdung,wt mlu agama je,

edi ecal said...

Bagi orang-orang yang menyahut seruan Tuhan mereka sahajalah balasan yang sebaik-baiknya; dan orang-orang yang ingkar yang tidak menyahut seruanNya, kalaulah mereka mempunyai segala apa jua yang ada di bumi disertai dengan sebanyak itu lagi, tentulah mereka rela menebus diri dengannya. mereka itu disediakan baginya hitungan hisab yang seburuk-buruknya, serta tempat kembali mereka ialah neraka jahanam; dan amatlah buruknya tempat tinggal itu.

ayat 18 Ar-R’ad

HARITH ISKANDAR said...

betul betul..aku sokong semua yang di atas

Syar said...

i like yg last tu..heheh

iAwani Dotkom said...

dalam banyak-banyak gambar bertudung, gambar paling bawah tu yang paling cantik! hehe.

-iAwani-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain