Friday, May 20, 2011

Wanita Dibenarkan Melancap Di Tempat Kerja


Maaf jika tajuk untuk entri WP kali ni mungkin menyebabkan sesetengah drpd korang tersinggung atau berasa tidak selasa.... Walaupun begitu, itulah hakikat entri kali ni kerana terdapat seorang wanita di Brazil yg telah berjaya mendapatkan kebenaran drpd mahkamah untuk melakukan masturbasi dan menonton video lucah di tempat kerja.... Menurut sumber yg dah WP quote sebahagiannya kat bawah, Ana(nama wanita yg dapat kebenaran tu) mempunyai masalah ketagihan seksual yg kronik tahap 7 petala langit, sehingga pernah melakukan masturbasi sebanyak 47 kali sehari.... Tp yang paling pelik, camne plak hakim bleh benarkan buat  bende tu kat pejabat ketika sedang keje pulak.... Donia2, dah gile semua.... Korang boleh bace lebih lanjut di link kat bawah ni....

In a decision that can only be described as touchy, a Brazilian judge has reportedly ruled that a 36-year-old female accountant can legally masturbate at work and watch porn on her work computer.

Ana Catarian Bezerra successfully argued that she suffers from a chemical imbalance that triggers severe anxiety and hypersexuality, according to a viral news story.

Her work situation began to suffer because the only way she can relieve her anxiety is by masturbating frequently, according to Guanabee.com.

"I got so bad I would to masturbate up to 47 times a day," she said. "That's when I asked for help, I knew it wasn't normal."

After winning a court battle and seeking professional help, Bezerra is legally entitled to combine work with pleasure. Her doctor has also given her a medical cocktail of tranquilizers that has reduced her need to masturbate to about 18 times a day.

As might be expected, Bezerra's case raises all sorts of eyebrows (among other things) by various experts such as Dr. Carol Queen, resident sexologist for Good Vibrations, a San Francisco-based sex toy shop.

Full Article: weirdnews
Inilah gambar wanita yg dimaksudkan:

Video: Laporan media yg mengangap kes ini lucu


2 comments:

Haz said...

mcm tu sekali dunia ni dah jdi..

K.A.S. said...

ape susah..pasang jer vibrator tu setiap masa..tak payah bukak smpai habis keje..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain