Saturday, May 21, 2011

Koleksi Exam Paper Yang Sengal

Bangang tahap power rangers betul diorang ni, tak tahan WP gelak.... Kah kah kah x 8juta HP.... Jom layan entri kali ni yg memang dah diapprovekan Presiden Persatuan Dewa Lawak Sedunia sebagai antara lawak kategori putus urat kentut.... Let's check this out....












Maharaja Lawak Minggu Ke-8

Kepada yg xde pakej Mustika atau memang xde Astro, jom tengok Maharaja Lawak episod ke 8 ni segera sebelum didelete oleh Astro....


Credit to GuaTV....









Friday, May 20, 2011

Wanita Dibenarkan Melancap Di Tempat Kerja


Maaf jika tajuk untuk entri WP kali ni mungkin menyebabkan sesetengah drpd korang tersinggung atau berasa tidak selasa.... Walaupun begitu, itulah hakikat entri kali ni kerana terdapat seorang wanita di Brazil yg telah berjaya mendapatkan kebenaran drpd mahkamah untuk melakukan masturbasi dan menonton video lucah di tempat kerja.... Menurut sumber yg dah WP quote sebahagiannya kat bawah, Ana(nama wanita yg dapat kebenaran tu) mempunyai masalah ketagihan seksual yg kronik tahap 7 petala langit, sehingga pernah melakukan masturbasi sebanyak 47 kali sehari.... Tp yang paling pelik, camne plak hakim bleh benarkan buat  bende tu kat pejabat ketika sedang keje pulak.... Donia2, dah gile semua.... Korang boleh bace lebih lanjut di link kat bawah ni....

In a decision that can only be described as touchy, a Brazilian judge has reportedly ruled that a 36-year-old female accountant can legally masturbate at work and watch porn on her work computer.

Ana Catarian Bezerra successfully argued that she suffers from a chemical imbalance that triggers severe anxiety and hypersexuality, according to a viral news story.

Her work situation began to suffer because the only way she can relieve her anxiety is by masturbating frequently, according to Guanabee.com.

"I got so bad I would to masturbate up to 47 times a day," she said. "That's when I asked for help, I knew it wasn't normal."

After winning a court battle and seeking professional help, Bezerra is legally entitled to combine work with pleasure. Her doctor has also given her a medical cocktail of tranquilizers that has reduced her need to masturbate to about 18 times a day.

As might be expected, Bezerra's case raises all sorts of eyebrows (among other things) by various experts such as Dr. Carol Queen, resident sexologist for Good Vibrations, a San Francisco-based sex toy shop.

Full Article: weirdnews
Inilah gambar wanita yg dimaksudkan:

Video: Laporan media yg mengangap kes ini lucu


Thursday, May 19, 2011

Hubungan Seks Terlarang [Video]

Pesanan Khidmat Masyarakat World Peace: Jauhilah segala jenis hubungan terlarang, kerana ia bertentangan dengan budaya dan agama kita. Katakan tidak kepada aktiviti bercinta sesama jantina dan lain2 jenis perlakuan terlampau.


Wednesday, May 18, 2011

Koleksi Gambar Kebesaran Allah

1. Budak yg dilahirkan dengan mempunyai ekor


2. Kembar siam paling aneh



3. Sayur yg menyerupai tapak tangan manusia



4. Batu terapung



5. Kucing yg mempunyai 2 warna mata berbeza



6. Batang pokok berwajah seakan-akan manusia



7. Ikan satu kepala dan dua badan



8. Wow! Dua anak mata?

13 Perkara Yang Istimewa Untuk Wanita



1 . Bulu kening 

Menurut Bukhari " Rasullulah melaknat perempuan yang mencukur (menipiskan bulu kening atau meminta supaya dicukurkan bulu kening) " Riwayat Abu Daud Fi Fathil Bari 

2 . Kaki (tumit kaki) 

" Dan janganlah mereka (perempuan) membentakkan kaki (atau mengangkatnya) agar diketahui perrhiasan yang mereka sembunyikan " An-Nur : 31 

a ) Menampakkan kaki 

b ) Menghayunkan/melenggokkan badan mengikut hentakkan kaki 

3 . Wangian 

" Siapa sahaja wanita yang memakai wangi-wangian kemudian melewati suatu kaum supaya mereka itu mencium baunya , maka wanita itu telah dianggap melakukan zina dan tiap-tiap mata ada zina " Riwayat Nasaii, Ibn Khuzaimah dan Hibban 

4 . Dada 

" Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi dada-dada mereka " An-Nur : 31 

5 . Gigi 

" Rasullulah melaknat perempuan yang mengikir gigi atau meminta supaya dikikirkan giginya " Riwayat At-Thabrani 

" Dilaknat perempuan yang menjarangkan giginya supaya menjadi cantik ,yang merubah ciptaan Allah " Riwayat Bukhari dan Muslim 

6 . Muka dan leher 

" Dan tinggallah kamu (perempuan) di rumah kamu dan janganlah kamu menampakkan perhiasan mu seperti orang jahilliah yang dahulu " 

a ) Bersolek berlebih-lebihan 

b ) Menurut Maqatil : Sengaja membiarkan ikatan tudung yang menampakkan leher seperti orang Jahilliyah 

7 . Muka dan Tangan 

" Asma Binte Abu Bakar telah menemui Rasullulah dengan memakai pakaian yang tipis . Sabda Rasullulah : " Wahai Asma ! Sesungguhnya seorang gadis yang telah berhaidh tidak boleh baginya menzahirkan anggota badan kecuali pergelangan tangan dan wajah saja " Riwayat Muslim dan Bukhari 

8 . Tangan 

" Sesungguhnya kepala yang ditusuk dengan besi itu lebih baik daripada menyentuh kaum yang bukan sejenis yang tidak halal baginya " Riwayat At Tabrani dan Baihaqi 

9 . Mata 

" Dan katakanlah kepada perempuan mukmin hendaklah mereka menundukkan sebahagian dari pemandangannya " An Nur : 31 

" Jangan sampai pandangan yang satu mengikuti pandangan lainnya . Kamu hanya boleh pada pandangan yang pertama , ada pun pandangan seterusnya tidak dibenarkan " Riwayat Ahmad, Abu Daud dan Tirmidzi 

10 . Mulut (suara) 

" Janganlah perempuan-perempuan itu terlalu lunak dalam berbicara sehingga berkeinginan orang yang ada perasaan serong dalam hatinya , tetapi ucapkanlah perkataan-perkataan yang baik " Al Ahzab : 32 

" Sesungguhnya akan ada umat ku yang minum arak yang mereka namakan dengan yang lain , iaitu kepala mereka dilalaikan oleh bunyi-bunyian (muzik) dan penyanyi perempuan , maka Allah akan tenggelamkan mereka itu dalam bumi " Riwayat Ibn Majah 

11 . Kemaluan 

" Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan mukmin , hendaklah mereka menundukkan pandangan mereka dan menjaga kemaluan mereka (jangan berzina) " An Nur : 31 

" Apabila seorang perempuan itu sembahyang lima waktu , puasa di bulan Ramadhan , menjaga kemaluannya (tidak berzina) dan menta'ati suaminya , maka masuklah ia kedalam syurga daripada pintu-pintu yang ia kehendakinya " Riwayat Al Bazzar 

" Tiada seorang perempuan pun yang membuka pakaiannya bukan dirumah suaminya , melainkan dia telah membinasakan tabir antaranya dengan Allah " Riwayat Tirmidzi, Abu Daud dan Ibn Majah 

12 . Pakaian 



" Barangsiapa memakai pakaian yang berlebih-lebihan , maka Allah akan memberikan pakaian kehinaan dihari akhirat nanti " Riwayat Ahmad , Abu Daud , An Nasaii dan Ibn Majah  

" Sesungguhnya sebilangan ahli neraka ialah perempuan-perempuan yang berpakaian tapi telanjang yang condong pada maksiat dan menarik orang lain untuk melakukan maksiat . Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya " Riwayat Bukhari dan Muslim 

a ) Berpakaian tipis / jarang 

b ) Berpakaian ketat / membentuk 

c ) Berpakaian berbelah / membuka bahagian-bahagian tertentu 

" Hai nabi-nabi katakanlah kepada isteri-isterimu, anak perempuan mu dan isteri-isteri orang mukmin, hendaklah mereka memakai baju jilbab (baju labuh dan longgar ) yang demikian itu supaya mereka mudah dikenali. Lantaran itu mereka tidak diganggu. Allah maha pengampun lagi maha penyayang " Al Ahzab : 59 

13 . Rambut 

" Wahai anakku Fatimah ! Adapun perempuan-perempuan yang akan digantung rambutnya hingga mendidih otaknya dalam neraka adalah mereka itu di dunia tidak mahu menutup rambutnya daripada dilihat oleh lelaki yang bukan mahramnya " Riwayat Bukhari dan Muslim

" Bagi wanita-wanita yang memelihara dirinya dan menta'ati suaminya, segala makhluk, burung yang terbang, ikan dilaut, malaikat dilangit, matahari dan bulan dan lain-lain memohon keampunan Allah untuknya " 

Monday, May 16, 2011

26 Jenis Lelaki Yang Perempuan Menyampah

Entri ni adalah balasan drpd kaum hawa berkenaan entry 25 Jenis Perempuan Yang Lelaki MenyampahSo, let's check this out guys:


1. Lelaki yang tak boleh bagi komitmen. Katanya rilek dan belum puas enjoy. Ini ke calon nak buat suami? Say sorry and goodbye la..


2. Perempuan paling benci bila lelaki tu tak berdikari dan suka mengeluh. Asyik nak mengeluh je. Asyik nak harap semua orang buatkan. Ingat ada babu nak layan? Ko ingat tenaga org ni free ke? Ada kaki, ada tgn, buat la sendiri.


3. Style lelaki manja dan mengada-ngada. Euww.. geli betul la. Harap muka je handsome tapi rupanya tidur pun still bawah ketiak mak.. ish.. awek pon tak ingin laki anak mak ni.. orang laen pon ada mak gak.. tapi tak la over macam kau.


4. Lelaki ego buat perempuan menyampah je. Meluat tau tak? Ko ingat ko macho sangat ke? Ego tak bertempat. Blah la..


5. Asyik dia je betul. Semua dia nak menang je. Da la tak nak mengaku kesalahan sendiri. Pastu pepandai je tuding salah tu pada orang lain. Dasar jantan tak guna.


6. Lelaki ni pendendam. kalau da break. Tak payah la nak meroyan.. memang ko gila talak ke? Sampai nak ugut-ugut plak? Bodoh ke ape? Sape nak org meroyan mcm ko.


7. Rambut cacak budget mcm david beckham ke? Jgn perasan la. Jgn nak budget hensem sgt la.. style konon! Bila keluar bukan main hensem. Bukan main bersih lg. Tapi part rumah, pehh.. mcm tongkang pecah. Mcm kapal nak karam. Pengotor plak tuh.. bakal mentua confirm reject.


8. Seluar londeh-londeh. Nak tayang bontot pe? Ke nak tayang ‘adik’ kau? Dasar jantan gila seks. Tak cukup duit ey nak beli seluar yang sempurna cket?


9. Menyampah betul lelaki kedekut. Dengan awek sendiri pon kedekut sgt. “ u nak buat ape dgn duit ? ckup la I bg rm5.. u ni boros la..” Ape punye perangai la.. tp kalau dgn kwn2, sanggup berhabis… sanggup hutang sana sini… masuk buku! Enjoy sana-sini. Bile susah, awek juga dia cari. Apsal tak cari kwn2 kau? Bodo punye jantan! Sial…


10. Ish. Pompuan mmg fedup dengan laki yg suke ungkit ape kebaikan yg dia buat. Ape yg dia korbankan.. ingat pompuan batak sgt ke? Nak bajek cool la tuh.. sial la wey.. stakat ko nak bgtau satu dunia kebaikan kau, ko mmg xdpt pahala.. dpt dosa je lebeyh


11. Hisshh.. rimas betul. Jgn mengongkong bole x? ko bkn cpe2.. belum jd husband pon. Mak bapak pon tak kesah. Ko nak sibuk2 apahal? Nak g sana sini kena report. Tiap2 minit nak bgtau buat ape? Ape seyh kau? Sial la wey.. mcm xde life tau x!


12. Ah! Yg ni lgi pompuan benci. Jgn nak budget single bole x? ckp je la kau da tunang. Kau da kawin. Susah ke? Xde pompuan nak lyn laki yg gatal2 mcm ni. Ada awek, da ada bini, gatal nak cri lain! Elak kenen simbah asid je.. pegi jauh2.. syuh2..


13. Mata keranjang! Cungkil bijik mata baru tau. Biar buta. Pantang nmpk pompuan lawa, sume kau nak kebas. Ko ingt ko hensem sgt. Muka bersepai. ada haty nak usha.. geli la sial.. euww..


14. Tak malu ey mintak pompuan belanje? Tak gentlemen langsung. Tampal muka kau dgn kulit babi. Nak harap duit pompuan je.


15. Bola. Bola. Bola. Bila musim bola je. Kau msty lesap. Hilang entah ke mana. Bile time mkn ko ada. Tau pulak ko tidur. Nape ko tak mkn je bola tu? Fanatic sgt. Mcm la kau yang main dlm liga eropah tu.


16. Susah btol ko nk bls mcj & pick up call? Dah mati ke? Bgus la. boleh cri yang laen. Buang je henpon tu kat laut.. bg jerong mkn.


17. Pakai bju da mcm pompuan. Ikot shape. Ingat kau lawa sgt ke? Mcm mak nyah. Klu yg keding, lg mcm cicak kobing sial.. tgk pon mcm nak t’keluar isi perut. Muntah hijau.


18. Laki kalau merajuk kalah pompuan. Sakit pale otak nak lyn jantan mcm ni. Better bye2 je..


19. Bulu kaki kau da la serabut. Ada haty nak pakai suar pendek. Bulu da la mcm gorilla. bulu ketiak lg la.. simpan pjg2.. nak muntah tau x! dgn bau nye.. pergghh.. boleh gila..


20. Cepat sgt kecundang! Belum ape2 da tewas. Ape punye jantan la kau ni.. baru suruh lawan cket, da lembik. Cmne la nak jd pelindung pompuan? Tak guna langsung


21. Jangan nak yakin sgt. Esok kecewa, nak gelak2kn ko kuat2.. boleh?


22. Hishh.. tak suke la pakse2 ni.. ingat ni adik dia ke? Helooo.. ko ingt org akan hepi ke if ko wat cmtu? Makin benci ade la wey..

23. Lelaki tunduk! Ikot je ape org suruh. Agaknya, kalau org suruh mkn taek, ko mkn kan?


24. Bajek kau tau sume la.. bile suruh tunjuk, ko ckp ko lupe la.. tak ingat la.. poooraaahh.. penipu je lebey.. bacin sial jantan mcm ni.. apa pun x boleh.


25. Lelaki yang tak caring & tak amek berat lgsg. Ko xnk layan ey? Xpe.. ok. Fine! Cri je laki lain.. apa ada hal.. zaman hari ni, sume pompuan makin cantik la.. ko rasa adil ke laki serabai, selekeh dpt pompuan cantik? Mcm pinang di belah kapak! Cermin diri kau dulu.. beli cermin besar2 tau!


26. Suara kau dan kawan2 kau sgt memekak! Kalau boleh nak satu dunia dgr suara kau yg merdu bak katak! Konon nak bajek cool la.. heloo.. ko mmg agas ey?

Sumber: Leklu

50 Perkara Tentang Lelaki Yang Perempuan Selalunya Tak Tahu



1. Sebenarnya Lelaki tidak mencari wanita yang cantik, yang dicari adalah wanita yang sejuk hati melihatnya dan mempesona. (Untuk itu, dia selalu meminta Anda berdandan. Bukan kerana dia mata keranjang, tetapi mereka ingin Anda terlihat mempesona).

2. Lelaki sangat benci dikhianati. (Walau mereka egois, keras, dan kuat, tetapi mereka adalah makhluk yang lemah).

3. Ketika saat ini dia menyukai Anda, beberapa saat kemudian, dia lupa dan malah asyik bersama kawan-kawannya. (Hal ini adalah wajar, tetapi bukan berarti Anda tidak pernah ada di hatinya).

4. Jika dia mengatakan “Ya, memang aku tidak memahami kamu,” itu maknanya pemikiran dia dan Anda berbeza. (Bukan berarti tak boleh bersatu, tetapi mencuba untuk saling memahami satu sama lain).

5. Dalam sehari, dia akan sibuk bermain dan menjalani aktivitinya bersama kawan-kawannya. Tetapi percayalah,ketika dia bersiap hendak tidur, Anda selalu ada di dalam fikirannya. (Dan percayalah, mereka suka senyum-senyum sendiri saat membayangkan betapa cantiknya Anda hari ini).

6. “Awak sedang buat apa?” atau “Dah makan belum?” adalah ayat yang paling selalu diucapkan oleh lelaki ketika di telepon. (Mereka memang bukan makhluk yang pandai berbasa-basi, tetapi mereka sungguh ingin tahu semua hal perkara tentang Anda).

7. Jika seorang lelaki benar-benar mencintai Anda, dia akan menerima Anda apa adanya. Tak peduli Anda gemuk, hitam atau berjerawat. (Mereka mungkin akan memberi nasihat pada Anda untuk diet ketika Anda merasa gemuk, tetapi mereka tulus mencintai Anda).

8. Lelaki sangat tergila-gila ketika melihat senyuman Anda. (Untuk itu jangan memelihara muka yang masam di wajah Anda, tersenyum dan buatlah dia semakin terpesona).

9. Lelaki akan melakukan apa saja untuk menarik perhatian Anda. (Termasuk menceritakan kisahnya kepada bekas kekasihnya, walau terkadang hal ini tidak perlu diceritakannya pada Anda).

10. Lelaki tidak suka jika Anda bercerita tentang bekas kekasih anda. (Walau kadang-kadang dia suka cerita tentang bekas kekasihnya kepada Anda, tapi dia sangat cemburu jika dia mendengar kisah bekas kekasih Anda).

11. Jika lelaki ingin bertemu dengan orang tua Anda, jangan ragu dan malu. Dia serius dengan Anda!.

12. Lelaki ingin selalu berbagi semua hal dengan Anda, namun terkadang dia tidak boleh mengungkapkan semua hal dengan baik. (Untuk itu, jangan paksa dirinya bercerita jika memang dia belum siap untuk bercerita kepada anda).

13. Sesekali, lelaki menangis. (Semua bayi, lelaki mahupun wanita menangis, dan lelaki dewasa juga memiliki rasa sedih, ketika mereka kecewa dan sedih, mereka pun boleh menangis seperti Anda. Berikan pelukan dan sokongan padanya,kerana Anda ada untuknya).

14. Jangan berusaha membuat lelaki marah,kerana mereka adalah makhluk tuhan yang mudah marah.

15. lelaki adalah makhluk simple, mereka bukan tipikal yang selalu berharap dan berandai-andai.

16. Lelaki akan mencuba mendapatkan hati wanita yang memutuskannya, sebelum akhirnya mereka berusaha melupakannya. (Inilah yang membuat mereka gagal menelepon Anda setelah berpisah, dan kemudian akhirnya menyerah kerana Anda memberikan respon yang negatif).

17. Saat Anda membuat seorang lelaki jatuh cinta, selamanya dia tidak akan pernah boleh melupakannya. (Untuk itu boleh dikatakan lelaki lebih lemah dan susah melupakan dibanding wanita).

18. Jangan pernah berkata padanya, “Mmhh.......lupakan jelah” kerana hal ini akan membuat dia bertanya-tanya dan bahkan curiga pada Anda. (Seperti halnya wanita, mereka juga makhluk yang sensitif dan mempunyai rasa ingin tahu).

19. Lelaki tidak akan pernah boleh tidur, jika dengan perlahan Anda mengusap belakangnya. Dan membelai lembut kepalanya. (Percayalah, jika Anda melakukan ini pada kekasih Anda, maka ia akan terus menerus merindukan Anda).

20. Lelaki selalu memiliki cara untuk memuji Anda (baca: merayu Anda).

21. Jika lelaki ragu-ragu dan terlihat berpikir keras ketika Anda menyatakan pendapat atau meminta mereka melakukan sesuatu, artinya mereka tidak mahu melakukannya. (Kebanyakan lelaki akan berbohong dan melakukan hal yang tidak ingin ia lakukan untuk wanita yang ia cintai. Tapi percayalah, mereka sangat menderita dan merasa terkongkong).

22. Jika Anda berkata tidak, yang ada di dalam pikiran lelaki adalah “Akan aku cuba lagi” (Masih ingat kan saat dia meminta Anda menjadi kekasihnya?).

23. Anda tidak akan pernah boleh membuat lelaki memahami dalam sekali bual saja. Mereka makhluk yang cerdas, tetapi terkadang susah bagi mereka untuk memahami Anda. (Begitulah lelaki menyebut wanita sebagai makhluk yang susah dipahami).

24. Lelaki benci gay! (Bukan bermaksud diskriminasi atau jahat, tetapi terkadang mereka tidak habis berfikir, mengapa seseorang boleh menyukai sesama jenisnya. Dan terkadang mereka malah takut dan cenderung putus kawan dengan mereka yang berhubungan dengan sesama jenis).

25. Lelaki sangat menyayangi ibunya.

26. Lelaki akan menyimpan sebagian wangnya hanya untuk membeli hadiah kecil untuk Anda.

27. Lelaki sering berfikir tentang wanita yang mungkin menyukai mereka,(tetapi bukan berarti mereka menyukai wanita itu).

28. Anda tidak akan pernah boleh memahami lelaki, kecuali Anda menyediakan waktu untuk mendengar keluh kesah mereka dan bukan melulu bercerita tentang diri Anda.

29. Jika seorang lelaki dengan sungguh-sungguh mengatakan, Anda adalah satu-satunya orang yang dicintainya, percayalah, perkataannya tulus dari dalam hati.

30. Bukan lelaki saja yang gemar bergosip,ketika bersama kawan lelakinya, mereka juga selalu bergosip.

31. Wanita, adalah kelemahan setiap lelaki. (Mereka tidak akan tahan melihat air mata jatuh dari mata Anda. Mereka juga tidak suka melihat Anda bersedih).

32. Tak seperti wanita, lelaki lebih jujur dan terbuka tentang diri mereka. Mereka lebih menerima kekurangan apa adanya.

33. Boleh saja membuat lelaki penasaran pada Anda, tetapi jika digantung terlalu lama, mereka juga boleh bosan dan jenuh.

34. Percaya atau tidak, lelaki adalah juri yang adil dan baik.

35. Walau kadang-kadang mereka kelihatan selekeh, tetapi pada dasarnya lelaki suka kebersihan,bau wangi, dan keindahan.

36. Lelaki lebih suka pada wanita yang menghargai dirinya apa adanya.

37. Lelaki mencintai seorang wanita yang boleh menjadi sahabat, sekaligus kekasih baginya.

38. Jika ada seorang lelaki yang menceritakan masalahnya, Anda cukup mendengarkannya. Jangan beri nasihat atau menyalahkan dirinya.

39. Jika ada seorang lelaki menyukai Anda, lihat lebih jauh ke dalam matanya. (Mata adalah jendela hati, dan ia tak pernah menipu).

40. Lelaki selalu memiliki cara untuk menghindarkan Anda dari lelaki lain. (Salah satunya dengan menolak diajak jalan-jalan ke shopping mall).

41. Lelaki lebih menyukai wanita yang cerdas,dibanding wanita yang hanya tahu tentang make up dan mini skirt.

42. Lelaki adalah makhluk yang sok pandai, mereka malu bertanya kepada wanita apa yang diinginkan.Hasilnya,kebanyakan tekaan mereka seringkali meleset.

43. Ketika lelaki menginginkan sesuatu, mereka akan membayangkannya. Tetapi mereka tidak mahu terlibat terlalu jauh. Mereka lebih cenderung memendam dalam-dalam keinginan mereka jika tahu keinginan itu susah diwujudkan.

44. Lelaki adalah makhluk yang payah dalam soal rahasia. Mereka hampir tidak boleh menyimpan rahasia dengan baik.

45. Terkadang, lelaki terlalu banyak berpikiran negatif berbanding positif.

46. Fantasi lelaki tentang wanita adalah satu-satunya fantasi yang tidak mungkin dibatasi. (Sekalipun mereka telah memiliki pasangan dan keluarga).

47. Tinggi badan mungkin bukan masalah yang terlalu penting bagi lelaki, tetapi mereka cukup peduli pada berat badan (wanita khususnya, termasuk Anda).

48. Jika lelaki mulai serius dengan hubungannya, maka mereka akan menjadi makhluk yang super aktif. (Inilah mengapa dia selalu berusaha menjemput dan menghantar Anda, serta selalu memeriksa inbox message di dalam handphone Anda)

49. Jika Anda tahu bagaimana menaklukkan lelaki Anda, mereka tidak akan pernah boleh jauh dari Anda.

50. Bagi lelaki, melupakan seseorang memerlukan waktu yang lebih lama dari seumur hidup.
<


Credit: Joe Wrong

Sunday, May 15, 2011

Koleksi Gambar Tandas Yang Pelik

Macam2 idea orang kat negara lain buat kat tandas mereka supaya kelihatan menarik disamping tandas yang bersih semata-mata.... Kadang2 sesuatu perkara itu nampak kecil dan remeh tapi secara tidak langsung sesuatu yg unik itu akan menjadikan tarikan kepada pengunjung.... Senang cakap, kalau tandas pun dihiasi apatah lagi tempat lain..... 

Jom layan gambar2 yg WP share untuk entri kali ni....







Maharaja Lawak Minggu Ke-7 (Amir)

Akhirnya Amir tersingkir jua.... I'm sorry....


Maharaja Lawak Minggu Ke-7 (Man)

Aksi Man pada minggu ini nampak agak tak ketahuan...


Maharaja Lawak Minggu Ke-7 (Balas)

Penampilan Balas kali ini tanpa double meaning....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Outbrain